Pages

Thursday, August 14, 2014

Dear Hubby, after thinking long and hard, I decide to ask for a divorce.....


老婆寫給老公的離婚信!老公神回覆!看完整個笑翻了。。。


親愛的老公:

經過認真考慮,我認為我還是離開你比較好。

我們一起己經七年了,七年來,我已經盡力去做一個好太太。

昨日,我剛剛收到你公司的來電,得知你已離職的消息。老實說,我對你的將來有一點擔憂。

上星期,我去剪了一個新髮型,煮了一些你愛吃的,買了套新的睡衣。

你回到家,吃了兩分鐘就去看電視,看完電視就去睡覺,看都不看我一眼。

我多渴望你可以抱我一下,說一聲你愛我,即使是騙我也好。

無論如何,我走了,保重!

注:請不要找我。我己經搬去同偉文一起住,我要重新建立一個美好的生活。
你的前任太太

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
丈夫的回信

親愛的前任老婆:

收到你的分手信,我感到無限傷心。不錯,你我在一起己經七年。

只不過你是否是一個好太太,我內心有疑問。

我去看電視只是因為我不想聽你嘮叨,不過似乎作用不大。

當然,我上星期留意到你剪短了頭髮,不過我見到新髮型的第一印象是你好似一個男人。

你要知道我不太會講假話,又不想傷你的心,所以我沒講什麼。

你煮那頓晚餐確是花了很多心思,不過,不知你是忘記了,還是在煮飯時把我當成了偉文了,我己經不吃豬肉十幾年了。

還有,可能你太大意了,你那套睡衣上星期穿時忘記除去價錢牌了,上面寫著4999元。

上星期偉文也向我借了5000元,我希望這僅僅是一個巧合。

但我無論如何在內心還是愛你的。

所以當我知道自己買彩票中了三億大獎,立即辭職買了兩張機票,想和你去夏威夷度假。

當我回到家想跟你說時,你己經走了。

我去律師事務所幫你問了,如果離婚我要分多少錢給你?

律師看了你寫給我的那封信,說「一分錢都不需要給」。

我沒那麼狠心,我給你留了一百塊錢,多買點眼藥水,以後每天哭完了上點眼藥水!

就寫到這裡,保重!

注:我不記得是否跟你說過,我這一生最好的朋友,偉文,是一個變性人,他十年前原本是一個女人。

小編: 這老婆後悔了嗎?


Dear Husband: After careful consideration, I think I still leave you better. Together we have seven years, seven years, I have tried to do a good wife. Yesterday, I just received a call to your company, that you have to leave a message. Honestly, I was a little worried about your future. Last week, I went to cut a new hairstyle, cook some of your favorite, buy a new set of pajamas. You go home, eat two minutes to watch TV, watching TV and went to bed, not look at me. How I desire you can hold me, say you love me, even lie to me or. Anyway, I go, take care! Note: Do not look for me. I had to move to live with Raymond, I want to re-establish a better life. Your former wife ---------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------- husband's reply Dear former wife: receive your breakup letter, I am infinitely sad. Yes, you and I have been together for seven years. But whether you are a good wife, my heart is in doubt. I watch TV just because I do not want to hear you nag, but it seems little effect. Of course, last week, I noticed that you cut your hair, but I see the new hairstyle first impression is that you like a man. You know I will not be telling lies, do not want to hurt your heart, so I did not say anything. You cook that dinner is indeed a lot of thought, however, I wonder if you are forgotten, or at the time of cooking to me as Raymond, and I have not eat pork ten years. Also, you may imprudent, when you forget to remove the price tag set of pajamas to wear last week, says 4999 yuan. Wei Wen also told me last week borrowed 5000 yuan, I hope this is just a coincidence. But anyway, I still love you in my heart. So when I knew I was 300 million lottery prize, to resign immediately bought two tickets, and you want to go to Hawaii on vacation. When I want to tell you when you get home, you've gone. I went to the law firm to help you ask, if the divorce I want to point to how much money you?Lawyers saw the letter you wrote me, saying, "a penny does not need to." I'm not heartless, I left you a hundred dollars, buy more eye drops, after crying every day over the eyedrops! I write to you, take care! Note: I do not remember if told you, my life best friend, Raymond, is a transsexual, he was originally a woman ten years ago. Tracy: This is my wife regret it?

No comments: